Sunday, March 22, 2009

MERIALISASIKAN IMPIAN HANA NORDIN & HOT AIR BALLONS FESTIVAL






HI...

hari ni mood aku ok. seronok jugak nak bercerita kat sini. coz ada gmbar utk aku selitkan buat tatapan...

20 march 2009...
hana dan khalis memilih Puteris untuk persalinan pernikahan dan persandingan utk kedua blah pihak. at the same time kami diberi kepercayaan utk membuat dekorasi di rumah dan di dewan menggunakan fresh flowers.
hari ni team puteris ke rumah hana utk buat dekorasi majlis pernikahan di rumah.
alhamdulilah....hana dah pun send me a message and told me that everything was very nice and she like it.

a onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhRGoVouOq3qClL3_BgbeQ2lr5J00FM4WAPbhTxzEhErrKyX5eo5vHSPWd4pe2BM03t1nUcM_v70w87wHSNNfvY_jd8WiuQxvyJnDnF5gDjCKx9EnpMPvCkixc9O2wDhc0I7OwwHjtYOleZ/s1600-h/DSC_0013.JPG">



21 march 2009...
selamat pengantin baru aku ucapkan kepada hana nordin kerana telah selamat melangsungkan pernikahan dengan tunang tercinta khalis. dah jadi husband and wife diorang nie...selama berbulan2 berulang alik ke butik...alhamdulilah ...segalanya selesai dengan lancar...
hana nordin...a chinese look lady...so sweet and pada aku quite detail. tp tak cerewet. tahu apa yg dia nak untuk majlis pernikahan dan persandingan. senang bekerjasama dengan hana.info yg complete dan clear. khalis...charming,good looking guy...memang sepadan sgt both of them. bila jumpa kat butik pun khalis tak byk ckp. and nothing to argue pun...semoga kalian bahagia sepanjang saat dan belajar menerima kelebihan dan kekurangan masing2...wah! igt pulak aku zaman baru kawin dulu...masa bercinta ok. bila dah kawin mula2 tu perlukan masa jugak tu adapt with each other...tp aku bahagia jugak sekarang ni....
mlm ni dah kena start buat dekorasi dewan...so tak boleh feeling sgt!

22 march 2009
pagi-pagi lagi adik jemput aku kat umah dengan naza ria hitam abah. nak pergi dewan perbadanan. nak snap some pictures. semalam dah lewat jugak kami punya designer balik sebab nak siapkan pelamin hana...sebabnya...nak hana happy on her wedding day. impian bersanding dalam taman mestilah direalisasikan....
sampai kat dewan...jeng jeng jeng! first skali aku bertembung ngan mak hana...first word dia ckp tq coz her daughter was very happy with the deco. rasa kembang pun ada...tp control...hehehe...tak lah! sekurang-kurangnya sebahagian dari impian perkahwinannya terlaksana...lepas shoot pic kat dalam dewan aku pun balik...but before balik, aku , adik dan zara sempat jugak posing kat padang depan dewan tu...hehehe...bukan apa, sama2 nak memeriahkan hot air ballons.time to 1 balon pun tak terbang lagi...





aku happy sgt hari ni sebab sampai saja kedai abah ckp nak belikan aku kereta...getz.biarpun kecil but it was my dream car....!bestnya kalau betul2 dapat kereta tu bole la aku simpan tools aku kat dlm kereta. tak payah tumpang simpan dalam kereta hubby lagi...

1 comment:

  1. laa..mana hot balloons yang lain? excited dok tggu, tgk2 tak dak pun..
    Getz..?ermm was my dream car..kalo skang org nak kasik pun im still very happy..(huuh! sapa la yg nak bagi ;(..)

    ReplyDelete