Sunday, April 19, 2009

alor setar and cup cakes



hi..

lama jugak aku balik bercuti...5 hari.tu pun kalau ikutkan mmg xpuas lagi. dapat cuti lagi 2 minggu pun best. pergh! tp biasala manusia mana pernah puas...hehehe...dapat balik 5 hari tu dah kira beruntung la dari tak dapat balik langsung.

byk jugak perkara seronok and sedih yg terjadi masa balik hari tu. first of course seronok sebab dapat balik kat kampung halaman sendiri. dapat jumpa semua org yg aku rindu dan dapat bg peluang kat zara main dengan sepupu2. pastu aku tak sabar jugak nak pergi bakery najiah (sepupu belah abah)...masa launching bulan lepas kat jitra aku n family tak dak kesempatan nak blk...najiah ni 1st student yg aku turunkan sikit sebanyak ilmu kek yg aku ada yg aku dapat dari mak.

yg sedihnya bila tgh dinner kat rest. mcm2 rasa mlm pertama tu, mak call dr kl bgtau adik najiah (nailah) admitted kat hosp. sultanah bahiyah...ada cyst kat ovari. so pas mkn cepat2 kami pergi melawat. sampai umah kak na dah lewat...sempat jugak borak2 sejam dua...dapat call lagi kata tok sedara kat perlis meninggal . tp aku tak dapat p melawat coz aku tak tau umah ...cuma doakan lah kesejahteraan dia di sana...al fatihah...



sepanjang kat kedah yg paling enjoy bab makan. char koteow, goreng pisang, nasi tghari kat dapur bonda, nasi tomato abang...byk lagi lah...penuh perut ni dan pecah diet aku...balik ni aku timbang dah naik 2kg...besok dah kena start diet...huhuhu...



baby, thanks blanja kat nurha makan nasi goreng blacan dgn telur dadar. sempat jugak kita borak sikit2. sorry xsempat nak p umah u. biasalah aktiviti bersusun. nak p mlm2 teh kan ibu mengandung.dia xlarat sgt. next time kita jumpa lg na...

apa pun mlm sebelum balik tu, sempat jugak aku buat cup cakes untuk celebrate birthday adik muqri and ammar. aku buat yg simple and takat yg termampu dgn keadaan brg yg limited...baby , i suh teh invite u hari tu...excited nak tunjuk cupcakes tp u blk yan....





so, till here for today...

1 comment:

  1. alaa...banyaknya cupcakes..rugi tak bleh pi party tu..tak bleh jugak i nk tgk Zara! huhu..

    ReplyDelete