Friday, April 24, 2009

kek hantaran dan wawa

hi..

hari ni hari jumaat. as usual, kalau ada function mesti aku tak lekat kat butik. tp april ni tempahan tak la byk. ada...but kurang compared to march, may and june. kalau tempahan busana pengantin...alhamdulilah...setiap minggu ada ja yg amik baju...bab baju pengantin aku tak susah coz bukan aku yg incharge...sehari 20 pasang pun aku xkisah...xpenat. isma (staf) yg penat menguruskan barang n booking make up artist...aku order ja...cewah!
tp hari ni ada pelamin nak kena pasang kat dewan kaed, uia. kali ke dua aku ada projek kat sana...alhamdulilah pengantin dah puas hati nak bersanding esok. cuma final touch up tunggu florist aku sampai mlm nanti kat sana...
dalam ke sana ke mari hari ni, sempat jugak aku siapkan 2 biji kek hantaran utk regular customer aku yg kerja kat shell...kejap lagi aku gi antaq kat ttdi....kat bawah ada la gmbar utk u all comment or kalau nak order pun boleh...apa salahnya...







2 comments:

  1. salam
    akak owner puteris ek
    sy suka pelamin pelamin akak
    hiks sy rompak dari fotopages dan tepek kat blog sy
    dh tepet baru mintak izin
    insyaAllah ada rezeki sy booking kat akak
    walaupun lambat lagi dan jauh :)

    http://kesayanganlaila.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. salam...maaf dah lama sgt xupdate kat sini. byk perubahan mood sejak prgnant ni...xpe kalau berkenan datang la butik . boleh kita discuss lanjut. anyway tq sebab ada jugak yg berminat dengan puteris...

    ReplyDelete