Thursday, April 23, 2009

cerita zara lagi...



zara dah nak masuk 10 bulan...


dah tumbuh 4 batang gigi depan...
dah pandai makan nasi dengan kuah kari...
semalam aku makan biskut dengan cheese dia pun nak makan...
td aku breakfast dengan tepung pelita...zara tumpang sekaki
masa coffee break pagi kat butik aku buat roti dengan choc spread panas2 dia nangis2 nak jugak...
masa aku buat kek nangis2 nak kacau...alih2 bunga kek aku hilang 1...dah masuk mulut...
paling best bila zara dah pandai nak guna handset. beli yg tipu2 xmau...baling2 je. tp kalau dapat hset aku....siap jilat2...punah!
selain dah pandai panggil mama , bah..bah..., nenen...dia dah pandai angkat tgn letak kat telinga bila aku ckp HELLO... konon2 dia pun ckp telefon. tp yg best dia bukan angkat phone, angkat je apa yg ada tmasuk stoking ntah sapa2 kat situ...
zara dah nak masuk 10 bulan , muka dia dah berubah sikit2...dari muka baby dah nmpak mcm kanak2...
huhuhu...cepatnya masa berlalu.rasa mcm baru semalam aku dok bedung zara. pas ni dia boleh berjalan, sekolah , masuk u , ada bf , tunang dan kawin....huhuhu...cepat sebab ia menunjukkan yang aku dah samakin meningkat umur....

sorrylah...hari ni seharian duduk dengan zara smbil buat kek...

1 comment:

  1. zara mmg mcm Jannah..nak makan apa yang kita makan.patut la pipi pon sama ja!

    Skang ni, kalo i baru ja abis masak dia dh mai kat meja makan..'nak acik!'..suruh i hidang cepat2..sabaq ja lah.....

    ReplyDelete